GOOGLE MY BUSINESS

Προβάλετε την επιχείρηση σας στην αναζήτηση & τους χάρτες της Google

Ο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ

.::: Στίγμα στο Google Maps | Βελτιστοποίηση στην μηχανή αναζήτηση Google | Mini Site στο Google BUSINESS.SITE | Φωτογραφίες, videos & κριτικές από τους πελάτες σας | :::.

ΙΔΑΝΙΚΟ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΤΟ GOOGLE MAPS

Η WEBORDER αναλαμβάνει την καταχώρηση της επιχείρησή σας στο Google My Business έτσι ώστε να προβάλετε μέσω Αναζήτησης Google και Χάρτες Google το ωράριο λειτουργίας, τον αριθμό τηλεφώνου και τις οδηγίες μετάβασης σε αυτή.

Καταχωρώντας την επιχείρηση σας στο Google My Business είναι ένας οικονομικός και αποτελεσματικός τόπος να προβάλετε στην:

  • Μηχανή Αναζήτησης της Google: Σε αυτή εμφανίζονται φωτογραφίες, το όνομα της επιχείρησης, η διεύθυνση, το τηλέφωνο επικοινωνίας, το ωράριο λειτουργίας, κριτικές & σύνδεσμος στον χάρτη.
  • Στους Χάρτες της Google: Σε αυτή την περίπτωση εμφανίζονται οι ίδιες πληροφορίες αλλά και η θέση της επιχείρησή σας επάνω στον χάρτη.

ΧΑΜΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ

ΧΑΜΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ / ΥΨΗΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ

Για την καταχώρηση πληρώνετε μόνο 50€ μία φορά. Το Google My Business δεν χρεώνει πάγια για φιλοξενίες ή καταχώρηση ονόματος χώρου. Συμπληρωματικά έχετε συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας καθώς η επιχειρηση σας προβάλετε σε προνομιακή θέση στην μηχανή αναζήτησης της Google.

ΑΠΟΡΙΕΣ ; ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ;

ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΩΡΑ ΣΤΟ 210 300 67 00

Google My Business

Δημιουργία λογαριασμού Google My Business για να μπορέσουμε να κάνουμε την καταχώρηση.

Προσθήκη πληροφοριών

όπως προφίλ, επαγγελματική κατηγορία, διεύθυνση, τηλέφωνα, email, website, social media, ώρες λειτουργίας.

Δημιουργία mini σελίδας

στο Google+ που είναι μια συμπληρωματική διαφήμιση για εσάς χωρίς κανένα κόστος. Η σελίδα σας θα εμφανίζετε κάτω από το domain του Google My Business BUSINESS.SITE

Προσθήκη στίγματος

Προσθήκη στίγματος της εταιρίας στον χάρτη της Google.

Προσθήκη φωτογραφιών

προσθέτουμε φωτογραφίες της επιχείρησης σας που μας στέλνετε. Και μην ξεχνάτε να μας ζητήσετε να αναλάβουμε την φωτογράφιση.

Ενεργοποίηση

η ενεργοποίηση μερικές φορές δεν γίνετε άμεσα καθώς αν δεν μπορεί να γίνει ταυτοποίηση μέσω τηλεφώνου θα πρέπει να λάβετε από την Google κωδικό μέσω ταχυδρομείου που συνήθως χρειάζεται 1 εβδομάδα για να το λάβετε.

ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΚΕΤΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ

Στην WebOrder φροντίζουμε ο λογαριασμό σας στην υπηρεσία Google My Business να είναι συμπληρωμένος στο ακέραιο έτσι ώστε να έχετε την μέγιστη προβολή σε αυτή.

Γιατί χρειάζεστε το
Google My Business;

  • 1. Αυξάνει την προβολή σας στον διαδίκτυο.

    Ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη από τη δημιουργία μιας καταχώρισης Google My Business για μάρκετινγκ είναι ότι βελτιώνει την προβολή της επιχείρησής σας στον ιστό. Όταν αναζητάτε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία στο Google, οι τρεις πρώτες καταχωρίσεις είναι συνήθως διαφημίσεις του Google Adwords, ακολουθούμενος από έναν χάρτη που εμφανίζει 3 τοπικές επιχειρήσεις και στη συνέχεια εμφανίζονται τα οργανικά αποτελέσματα.

    Ο χάρτης αποτελείται από τις 3 κορυφαίες τοπικές επιχειρήσεις με βάση την τοποθεσία του επισκέπτη. Εκεί βλέπει σημαντικές πληροφορίες για την επιχείρηση σας χωρίς να μπεί στο ιστότοπο σας.

  • 2. ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΙΘΑΝΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ.

    Με το Google My Business μπορείτε να μοιράζεστε πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας, συμπεριλαμβανομένης της διεύθυνσής σας, των στοιχείων επικοινωνίας και των ωρών εργασίας. Σας επιτρέπει επίσης να μοιράζεστε νέα, ενημερώσεις, ανακοινώσεις, προσφορές και πολλά άλλα. Αυτές οι αναρτήσεις εμφανίζονται στην Αναζήτηση και στους Χάρτες Google, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να διατηρείτε επαφή με πιθανούς πελάτες και να τους ενημερώνετε.

    Ωστόσο, πριν δημοσιεύσετε οτιδήποτε, είναι πάντα σημαντικό να σκεφτείτε τι θέλετε να επιτύχετε. Σκοπεύετε να ευαισθητοποιήσετε για ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία; Ή θέλετε να ωθήσετε τους πελάτες να επισκεφθούν την τοποθεσία σας; Αυτό θα σας επιτρέψει να προσαρμόσετε την ανάρτησή σας ανάλογα με το στόχο. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι οι αναρτήσεις σας έχουν μια παρότρυνση για δράση που αναγκάζει τους δυνητικούς πελάτες να αναλάβουν δράση, όπως “Κλήση”, “Επίσκεψη”, “Αγορά” ή “Μάθετε περισσότερα”.

  • 3. ΣΑΣ ΒΟΗΘΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΥΝΗΤΙΚΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΑΣ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ.

    Ας υποθέσουμε ότι κάποιος πιθανός δυνητικός πελάτης έχει δει την επιχείρησή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης και θέλει να κάνει μια παραγγελία. Πώς θα επικοινωνήσει μαζί σας απευθείας από τη λίστα αναζήτησης; Αυτό δεν είναι εφικτό και πολύ πιθανόν να χάσετε τον πελάτη γιατί δεν βλέπει άμεσα κάποιες βασικές πληροφορίες που θα τον κάνουν να επικοινωνήσει μαζί σας.

    Εδώ έρχεται η δυνατότητα ανταλλαγής μηνυμάτων της Google που σας επιτρέπει να συνομιλείτε απευθείας με πιθανούς πελάτες που βρίσκουν το προφίλ σας στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης. Η λειτουργία σας επιτρέπει να απαντάτε γρήγορα σε ερωτήσεις σε πραγματικό χρόνο και να βοηθάτε τους τρέχοντες και τους δυνητικούς πελάτες σας.

    Η Google σας δίνει τη δυνατότητα είτε να ενεργοποιήσετε είτε να απενεργοποιήσετε τη λειτουργία ανταλλαγής μηνυμάτων. Όταν την ενεργοποιήσετε, οι χρήστες που επισκέπτονται τη σελίδα σας θα δουν ένα εικονίδιο μηνύματος με δυνατότητα κλικ, όπου μπορούν να ξεκινήσουν μια συνομιλία. Θα μπορείτε να απαντήσετε στα μηνύματα μέσω SMS ή της εφαρμογής ανταλλαγής μηνυμάτων της Google. Ωστόσο, προσέξτε να μην ρωτήσετε ή να δώσετε ευαίσθητες πληροφορίες, όπως πιστωτική κάρτα ή διαπιστευτήρια σύνδεσης. Αυτό μπορεί να φαίνεται σαν προειδοποίηση κόκκινης σημαίας, οπότε αποφύγετε το.

  • 4. ΣΑΣ ΒΟΗΘΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΥΝΗΤΙΚΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΑΣ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ.

    Οι κριτικές αποτελούν σημαντικό παράγοντα όταν οι πελάτες αποφασίζουν να αγοράσουν κατι στο διαδίκτυο από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Σχεδόν το 90% των πελατών διαβάζουν διαδικτυακές κριτικές για να αξιολογήσουν την ποιότητα μιας τοπικής επιχείρησης και οι περισσότεροι πελάτες επιλέγουν πάντα το προϊόν με τις υψηλότερες κριτικές.

    Το Google My Business είναι βολικό σε τέτοιες περιπτώσεις και επιτρέπει στους πελάτες να ελέγχουν την επιχείρησή σας και να αφήνουν σχόλια. Αυτό όχι μόνο αυξάνει την ελκυστικότητά σας στους πιθανούς πελάτες, αλλά λαμβάνετε επίσης ειλικρινείς αξιολογήσεις σχετικά με τα πράγματα που κάνετε σωστά και αυτά που πρέπει να βελτιώσετε.

    Οι κριτικές ενισχύουν επίσης την εμπιστοσύνη μεταξύ των πελατών. Σύμφωνα με μια τοπική έρευνα για τους καταναλωτές, το 88% των καταναλωτών εμπιστεύονται τις διαδικτυακές κριτικές και πιστεύουν ότι έχουν το ίδιο βάρος με μια προσωπική σύσταση. Οι κριτικές είναι επίσης ένας παράγοντας κατάταξης που χρησιμοποιεί η Google για να καθορίσει πού να τοποθετήσει την επιχείρησή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Σύμφωνα με μια έρευνα του Moz σχετικά με τους τοπικούς παράγοντες κατάταξης αναζήτησης, οι διαδικτυακές κριτικές αποτελούν το 10% του τρόπου με τον οποίο οι μηχανές αναζήτησης καθορίζουν την κατάταξή τους.

  • 6. ΑΥΞΗΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ.

    Σύμφωνα με την Google, έχοντας μια καταχώριση στο Google My Business, οι επιχειρήσεις έχουν 70% περισσότερες πιθανότητες να προσελκύσουν τοπικές επισκέψεις από χρήστες περιήγησης, αυξάνοντας έτσι την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις.

    Μια γρήγορη συμβουλή. Ένας σημαντικός παράγοντας για να αξιοποιήσετε την κίνηση που θα έχετε μέσω του Google My Business είναι και η ταχύτητα ανταπόκρισης του site σας. Ένα αργό site θα κάνει τον πιθανόν επισκέπτη να κάνει click στον ανταγωνιστή σας.

  • 7. ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ GOOGLE.

    Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να προωθήσετε την επιχείρησή σας και να την τοποθετήσετε στην πρώτη σελίδα του Google. Ένας τρόπος είναι να εκτελέσετε μια καμπάνια Google Ads, αλλά πρέπει να έχετε έναν μεγάλο προϋπολογισμό. Ο άλλος τρόπος είναι να βελτιώσετε το SEO σας, αλλά αυτό απαιτεί χρόνο για να βελτιώσετε την κατάταξή σας. Ωστόσο, με το Google My Business γρηγορότα και οικονομικά προβάλετε την επιχείρησή σας στην μηχανή αναζήτησης της Google. Η δημιουργία, η αξίωση και η επαλήθευση της καταχώρισής σας δεν σας κοστίζει τίποτα και χρειάζεστε λιγότερο χρόνο για να βελτιστοποιήσετε το προφίλ σας.

    Η καταχώριση βάζει την επιχείρησή σας μπροστά σε πολλούς πιθανούς πελάτες και τους δίνει εύκολη πρόσβαση στις επαφές, την κατεύθυνση, τον ιστότοπο και τις ώρες λειτουργίας σας – όλα χωρίς κόστος. Επομένως, έχοντας έναν τόσο πολύτιμο πόρο χωρίς να πραγματοποιείτε δαπάνες, το Google My Business είναι MUST για όλες τις επιχειρήσεις.

Προσθέστε μια προσωπική πινελία

προσφέροντας στους επισκέπτες μια εικονική περιήγηση της επιχείρησή σας.

Εκτός από τις στατικές φωτογραφίες μπορούμε να προσθέσουμε στην καταχώρηση στο Google My Business μια εντυπωσιακή εικονική περιήγηση 360 μοιρών του εσωτερικού της επιχείρησή σας.

ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

με εμάς είστε σίγουροι ότι το project σας θα υλοποιηθεί στο συμφωνημένο χρονικό διάστημα.

Όλα τα Projects υλοποιούνται με την χρήση λογισμικού PROJECT MANAGEMENT. Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να βλέπετε σε ποιό στάδιο βρίσκονται οι εργασίες που γίνονται στο site σας, τα dead lines του κάθε task και να κάνετε παρεμβάσεις όπου αυτές χρειάζονται.

google_my_business_512dp

Δημιουργία λογαριασμού Google My Business

Προσθήκη στίγματος στον χάρτη της Google

Προσθήκη πληροφοριών στο Goolge My Business

Προσθήκη φωτογραφικού υλικού

Δημιουργία Google+ page

Ενεργοποίηση αν γίνει η ταυτοποίηση άμεσα

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

  • Μπορεί το Google My Business να βελτιώσει την θέση μου στην μηχανή αναζήτησης στην Google;

    Πολλές επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο έχουν δοκιμάσει διαφορετικά κόλπα SEO για να μπουν σε αυτήν την ειδική κατηγορία, αλλά αυτό που οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν είναι ότι δημιουργώντας μια καταχώριση στο Google My Business, μπορεί να αυξήσει σημαντικά τις πιθανότητές ανεβάσετε το ranking του site σας στην Google. Η εμφάνιση της επιχείρησής σας Google My Business μπορεί να σας βοηθήσει να την επισκεψιμότητα της επιχείρηση σας και συνεπώς τα έσοδα, καθώς η Google δεν δείχνει μόνο στους πελάτες σας την επιχείρησή σας στους Χάρτες Google, αλλά και την τοποθετεί πριν από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης. 

  • Τι είναι το CTA Button;

    Το CTA ή Call To Action Button είναι το κουμπί που συνήθως εμφανίζετε στο τέλος του μηνύματος και μας επιτρέπει να κατευθύνουμε τον χρήστη σε ένα URL που μπορεί να είναι ένα site ή η σελίδα του προϊόντος.