Ο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ
.::: Δίκαιη χρέωση | Υψηλή απόδοση | Μέγιστη προβολή | Ανταπόδοση χρημάτων | Παρακολούθηση απόδοσης διαφήμισης σε πραγματικό χρόνο :::.
Στραφείτε δυναμικά στο κοινό που σας ενδιαφέρει και αυξήστε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας με απόλυτα στοχευμένο τρόπο. Η WebOrder σας προτείνει την προβολή στα δύο σημαντικότερα «κανάλια» προώθησης στο Διαδίκτυο – το Google, το Facebook.
Και για σας που επιθυμείτε μία συνολική πρόταση διαχείρισης και προώθησης της παρουσίας σας στο διαδίκτυο, η WebOrder αναλαμβάνει την ανάπτυξη μίας ολοκληρωμένης στρατηγικής για το διαδίκτυο που περιλαμβάνει – μεταξύ άλλων – έρευνα και ανάλυση της αγοράς και των στόχων σας καθώς και ολοκληρωμένο πλάνο ηλεκτρονικού μάρκετινγκ με στοχευμένες ενέργειες για την αύξηση της επισκεψιμότητας, την προσέλκυση νέων πελατών, κτλ.
ΙΔΑΝΙΚΟ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΊΤΕ ΤΗΝ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ FACEBOOK
Η διαφήμιση στο Facebook αποτελεί μια έξυπνη επιλογή για όλες τις επιχειρήσεις, είτε κάνουν τα πρώτα τους βήματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είτε αναζητούν νέους τρόπους ανάπτυξης.
Καθώς έχει 2 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες σε μηνιαία βάση, το Facebook είναι η καταλληλότερη και οικονομικότερη διαφημιστική επιλογή για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Στο Facebook μπορείτε να προβάλετε την διαφήμιση σας χρησιμοποιόντας διαφορετικούς τύπους προβολής όπως βίντεο, εικόνες, παρουσιάσεις διαδοχικών εικόνων, εναλλασσόμενες εικόνες, συλλογές και καμβάδες
Συμπληρωματικά η διαφήμιση στο Facebook έχει αρκετά συγκριτικά πλεονεκτήματα σε σχέση με άλλες πλατφόρμες προώθησης όπως δυνατότητα στόχευσης του κοινού με πολλάπλα κρητίρια (ηλικία, τοποθεσία, ενδιαφέροντα κ.α), προβολή της διαφήμισης & σε άλλα social media, αποτελέσματα καμπάνιας που είναι κατανοητά σε όλους κ.α
Στην WebOrder προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις προβολής της επιχείρησης σας στο Facebook που είναι πάντα ανταποδοτικές & κερδοφόρες για εσάς.
ΕΛΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
ΧΑΜΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ / ΔΙΚΑΙΗ ΧΡΕΩΣΗ
Στα παραπάνω πακέτα μπορούμε να αλλάξουμε το ημερήσιο κόστος της διαφήμισης, τα ad sets & πολλά άλλα και να το προσαρμόσουμε στις ανάγκες σας.
ΑΠΟΡΙΕΣ ; ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ;
ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΩΡΑ ΣΤΟ 210 300 67 00
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΚΕΤΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ
Στην WebOrder φροντίζουμε οι διαφημιστικές σας καμπάνιες στο Facebook να αποδόσουν στο μέγιστο έτσι ώστε η αναλογία κόστους/επισκεψιμότητας στο site σας να είναι ανταποδοτική & κερδοφόρα.
Κατανοούμε τις αναγκές της επιχείρηση σας και μελετούμε μαζί σας την στρατηγική που θα ακολουθήσουμε. Παράλληλα σας δίνουμε πρόσβαση στον πίνακα ελέγχου του Facebook & σας εξηγούμε (με οδηγίες σε video) πως μπορείτε να κατανοήσετε τα αποτελέσματα της διαφημιστικής καμπάνιας που κάναμε για εσάς.
Συμπληρωματικά αν δε διαθέτετε κατάλληλες φωτογραφίες ή βιντεο για την διαφήμιση μπορούμε να αναλάβουμε κάποια φωτογράφιση ή βιντεοσκόπιση με την εμπειρία επίλεκτου εξωτερικού συνεργάτη.
Γιατί χρειάζεστε διαφημιστική καμπάνια στο
Facebook;
![cuanto-cobrar-por-publicidad-en-facebook-6[1] cuanto-cobrar-por-publicidad-en-facebook-6[1]](https://weborder.gr/wp-content/uploads/2021/07/cuanto-cobrar-por-publicidad-en-facebook-61-200x200.png)
![Facebook-Advertising[1]](https://weborder.gr/wp-content/uploads/2021/07/Facebook-Advertising1.webp)
1. Το κοινό σας είναι στο Facebook.
Το Facebook έχει μια βάση χρηστών μεγαλύτερη από τον πληθυσμό της Κίνας! Με 1,49 δισεκατομμύρια μέλη παγκοσμίως και 22 δισεκατομμύρια κλικ σε διαφημίσεις ετησίως, το Facebook παρέχει στις επιχειρήσεις τη μεγαλύτερη διαφημιστική ευκαιρία μετά την αναζήτηση. Ναι, το κοινό σας είναι εκεί κάπου – είναι απλώς θέμα να τα βρείτε.
2. Οι διαφημίσεις στο Facebook είναι φτηνές είναι οικονομικές.
Τόσο φθηνές που είναι σχεδόν δωρεάν! Στην πραγματικότητα, ο λόγος για τον οποίο πρέπει να διαφημιστείτε είναι επειδή η προσέλκυση από οργανική δραστηριότητα στη σελίδα της επιχείρησής σας δεν θα έχει αποτελέσματα.
Από την άλλη πλευρά οι διαφημίσεις στο Facebook τείνουν να κοστίζουν ένα κλάσμα από αυτό που κοστίζουν άλλα διαδικτυακά κανάλια μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, μια καμπάνια επαναληπτικού μάρκετινγκ στο Facebook για μια μικρή επιχείρηση μπορεί να προσεγγίσει 200 άτομα που θα επισκεφτούν τον ιστότοπό της με μόλις 5€ την ημέρα.
Αν δεν έχετε χρήματα, απλώς βεβαιωθείτε ότι έχετε ορίσει λογικούς ημερήσιους προϋπολογισμούς στο Facebook, ώστε να μην υπερβαίνετε αυτό που μπορείτε να ξοδέψετε.
Αν κάνετε διαφήμιση στο Facebook με σαφή εστίαση και ακολουθήσετε μια απλή στρατηγική, η οικονομική απόδοση της πλατφόρμας θα σας καταπλήξει.
3. Οι στοχευμένες διαφημίσεις του Facebook είναι εξαιρετικές.
Εκτός από τους διαφορετικούς τύπους διαφήμισης, όπως οι διαφημίσεις βίντεο, το επίπεδο λεπτομέρειας που μπορείτε να αποκτήσετε με τις δυνατότητες στόχευσης του Facebook προχωρά πέρα από κάθε φαντασία.
Προσαρμόστε το στοχευόμενο κοινό σας και κάντε το όσο ευρύ ή συγκεκριμένο θέλετε, με βάση τα παρακάτω κριτήρια:
Τοποθεσία
Διαφημιστείτε στις πόλεις, στις κοινότητες και στις χώρες όπου θέλετε να δραστηριοποιηθείτε επιχειρηματικά.Δημογραφικά στοιχεία
Επιλέξτε το κοινό σας με βάση την ηλικία, το φύλο, την εκπαίδευση, τη θέση εργασίας και πολλά άλλα. Μπορείτε να παρακολουθείτε σε ποιες κατηγορίες ατόμων έχουν απήχηση οι διαφημίσεις σας, ωστόσο το Facebook δεν θα σας κοινοποιήσει ποτέ πληροφορίες που μπορεί να οδηγήσουν σε ταυτοποίηση των χρηστών.Ενδιαφέροντα
Προσθέστε τα ενδιαφέροντα και τα χόμπι των ατόμων στα οποία θέλετε να έχει απήχηση η διαφήμισή σας, από βιολογικά τρόφιμα μέχρι ταινίες δράσης, και κάντε τις στοχευμένες διαφημίσεις σας ακόμα πιο σχετικές.Συμπεριφορά
Στοχεύστε τις διαφημίσεις σας με βάση τις συμπεριφορές των καταναλωτών, όπως τις προηγούμενες αγορές και τη χρήση συσκευών.Συνδέσεις
Επιλέξτε να συμπεριλάβετε άτομα που έχουν συνδεθεί με τη Σελίδα ή με την εκδήλωσή σας στο Facebook, ή εξαιρέστε αυτά τα άτομα, για να βρείτε νέα κοινά.4. Το Facebook σάς επιτρέπει να βρίσκετε εύκολα νέους επαγγελματίες.
Μόλις βρείτε ένα κοινό που μετατρέπεται σε πελάτες μέσω της διαφήμησης στο Facebook μπορείτε να το…κλωνοποιήσετε!!!. Η λειτουργία αυτή του Facebook ονομάζεται “lookalike audiences” ή “ομοιόμορφη είδη κοινού”, όπου μπορείτε να πάρετε ένα προσαρμοσμένο κοινό και το Facebook θα προσεγγίσει ΝΕΑ άτομα που είναι παρόμοια με αυτό το κοινό και επομένως είναι πιθανό να ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας.
5. Προσεγγίστε κοινά που σας γνωρίζουν ήδη.
Με τις διαφημίσεις επαναστόχευσης (retargeting) στο Facebook μπορείτε να προβάλετε διαφημίσεις σε άτομα που έχουν επισκεφτεί τον ιστότοπο, την εφαρμογή, το κατάστημα ή τη σελίδα σας στο Facebook ή Instagram.
Αυτό περιλαμβάνει χρήστες που έχουν:
- Μοιραστεί το email τους μαζί σας ως δυνητικοί πελάτες ή κανονικοί πελάτες.
- Ακολούθησε τη σελίδα σας στο Facebook ή αλληλεπίδρασε με αυτήν με κάποιο τρόπο.
- Αλληλεπίδρασε με μια εκδήλωση στο Facebook.
- Παρακολούθησε ένα από τα βίντεό σας στην πλατφόρμα (περιλαμβάνονται διαφημιστικά βίντεο).
- Αλληλεπίδρασε με την εφαρμογή σας.
- Επισκέφτεικε τον ιστότοπό σας ή πραγματοποιήσε ορισμένες ενέργειες σε αυτόν.
- Αλληλεπίδρασε με τη σελίδα σας στο Instagram με κάποιο τρόπο.
Γενικά με το retargeting στο Facebook μπορείτε να προσελκύστε τους πιστούς πελάτες σας ώστε να επιστρέφουν ξανά και ξανά. Ενισχύστε την πελατειακή πίστη προβάλλοντας νέα προϊόντα στους καλύτερους πελάτες σας.
ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ
με εμάς είστε σίγουροι ότι το project σας θα υλοποιηθεί στο συμφωνημένο χρονικό διάστημα.
Όλα τα Projects υλοποιούνται με την χρήση λογισμικού PROJECT MANAGEMENT. Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να βλέπετε σε ποιό στάδιο βρίσκονται οι εργασίες που γίνονται στο site σας, τα dead lines του κάθε task και να κάνετε παρεμβάσεις όπου αυτές χρειάζονται.
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του Google Ads και του Google AdSense;
Το Google Ads επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαφημίζονται εύκολα στην Google. Αντίθετα, το Google AdSense επιτρέπει σε άτομα που διαθέτουν πλατφόρμες – όπως ιστολόγια, ιστότοπους και φόρουμ – να δημιουργούν έσοδα από αυτά μέσω διαφημίσεων από άλλες επιχειρήσεις. Η Google χρησιμοποιεί τη λειτουργία δημοπρασίας του Google Ads για να προσδιορίσει ποιες διαφημίσεις εμφανίζονται μέσω του AdSense και οι χρήστες του Google Ads ενδέχεται να χρειαστεί να προσαρμόσουν τις διαφημίσεις τους για καλύτερη πορεία στη δημοπρασία Google Ads.
Τι είναι τα Ad Groups;
Ένα Ad Group περιέχει μία ή περισσότερες διαφημίσεις που μοιράζονται παρόμοιους στόχους. Κάθε καμπάνια σας αποτελείται από μία ή περισσότερες ομάδες διαφημίσεων. Χρησιμοποιούμε τα Ad Groups για να οργανώσουμε τις διαφημίσεις σας με ένα κοινό θέμα.
Πόσο κοστίζει το Google Ads;
Ένας σημαντικός λόγος για τη χρήση του Google Ads είναι ότι έχετε τον πλήρη έλεγχο του κόστους. Εάν ορίσετε έναν προϋπολογισμό, το Google Ads δεν θα το υπερβεί ποτέ και το πρόγραμμα θα προβλέψει τα αποτελέσματά σας με βάση τον προϋπολογισμό που έχετε ορίσει.